Δευτέρα 10 Μαΐου 2010

Who is it?

http://poios-einai-autos-o-poustis-me-ti-gun.blogspot.com/

Το μπλογκ αυτό έχει δημιουργηθεί με σκοπό ο δημιουργός του να βρει ποιος είναι ο άνδρας που εθεάθη με τη γυναίκα του!!
Συγκεκριμένα:
"ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΜΟΥ ΡΕΕΕΕΕ!!

Ποιος είναι αυτός ο πούστης με τη γυναίκα μου;

Οι γείτονες μου είπαν ότι είδαν κάποιον να μπαίνει σπίτι μου τη νύχτα πριν μερικές μέρες που έλειπα σε επαγγλματικό ταξίδι, άκουσαν φασαρία και μετά τους είδαν να φεύγουν μαζί!!

Όταν γύρισα σπίτι, το βρήκα ρημαδιό!! Και είχαν καταστρέψει κι έναν πανάκριβο πίνακα από τη συλλογή μου!!

Έχω φάει τον κόσμο να τους βρω!! Έψαξα σε όλη τη βόρεια Ελλάδα, αλλά το μόνο που έχω στα χέρια μου ως τώρα είναι αυτή η φωτογραφία.

Βοηθήστε, ρε παιδιά!! Τους έχει δει κανείς;"

Τι άλλο θα ακούσουμε .. Βοηθήστε το παιδί βρε παιδιά !

Δεν υπάρχουν σχόλια: